Fahrkarteeeeeeeeeee

HELT NYFÖRÄLSKAAAADDD!!! I ett par skor, hm jag ? haha , ja faktiskt. Jag trodde det aldrig själv heller, men tydligen händer det mej med :D Blir ju bara sisådär runt 180 hahaha åhh herregud :( min mamma ser ut som en liten myra när jag står bredvid henne. Så sötttt så :) !
Får sen se hur bra det går att gå i dom, men det ska väl funka det med :D Tralalaaaa :)

Aja hade boksamtal idag också, bara Belli och jag som gjorde det. Gick väldigt bra, fatta noll av boken men ändå! :) Efter det drog vi upp på stan tillsammans och mötte upp Amanda för att gå och sola, fan jäkla skit hahahahaha hatar det , fan ska jag sola för när jag vill vara vampyr? :(
Neeeh nu ska jag kolla på film sen sovaa! 
PUSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0