kiss me kiss me say that you miss me

åhh tralalaa ett till prov över, ETT kvar. Förhoppningsvist. Naturprovet gick helt okej, haha alltså fattade noll men hoppas ändå jag fick med det mest.
Men imorn då äre ett ännu större prov, MATTE C?!?! åhh, jag lovar bara man hör dom orden så mår man illa. Varför, VARFÖR valde jag att läsa denna kurs? Mitt liv dog ut den dagen :/ haha ska bli så skönt att slippa den kursen , menmen än är det inte över, imorn ska jag sitta 5 timmar och skriva det efterlängtade provet. Ni är avundsjuka va? ;) hihi vet jag att ni är! 
Har beslutsångest över hur jag ska färga mitt hår, rött? brunt? brunt med slingor? lite ljusare brunt? svart?
hahaha kommer säkert ha ändrat mej tusentals gånger innan jag valt rätt, kmr säkert ha ångrat mej direkt efter också hahaha
Ska dyka ner i matteböckerna nu för en allra sista gång, oj hörde ni hur härligt det lät? hihihi pirrigt


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0