Prends-moi par le côté, fais-moi ton déhanché

Idag hade jag min sista tyska lektion, faktiskt väldigt tråkigt eftersom jag har haft en sån underbar lärare, och så himla kul under kursens gång :) Så det vart lite ledsamt haha gud så töntig jag är :o :D
Aja, idag har jag bara haft den lektionen sen så åkte jag, bella, amanda och angelica till Marieberg och kollade runt lite. Inte så kul för mej för jag gråter bara hela tiden, jäkla förkylning :( hoppas jag blir frisk tills på fredag iaf. 
Sen efter det drog jag och tog kort någonstans, typ lek busig hahaha orka!!! :D
Är nu hemma, ligger i min säng och drömmer mej bort :)
Ska kanske ut på en promenad? NEJ just det jag...jag kan ju inte!!! SKIT SAK SOM GÖR MEJ KNÄPP!!! hahaha

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0