You guardian angel

nu ska jag göra en BoB och skriva allt jag har kvar i skolan, huhu :D
Matte nationella
Nu ska jag göra en BoB och skriva allt jag har kvar i skolan, huhu :D
Matte nationella
Natur prov
Projekt, slutrapport
Religion uppsats, Tro i Afrika
Religion prov, Islam
Engelska bok
Turism redovisning
Redovisning av produktionsfilmen
Filosofi uppstats
Psykologi frågor

har säkert glömt något :( 

Aja, idag var jag iaf på sjukhuset igen med mina fingrar, dom mår bara bra men måste avvakta lite med ridningen och att anstränga handen för mycket så att det inte helt plötsligt blir värre. Drog till skolan sen igen och lyssnade på studenttal, herregud vad jag kommer saknar klassen :( och Amanda&Bella, ni är helt underbara. Absolut dom bästa! 
Bara 17 dagar kvar nu, och nu helt plötsligt så vill jag det inte :( eller det är flera känslor. menmen!
Ska plugga massa Islam nu och kanske skriva någon uppsats får se hur långt jag kommer :)

PUSSSSSSSSSSSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Amanda

PUSSS VA :D <3

2010-05-22 @ 21:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0