I guess I'm just a sucker for love

Imorn är det exakt en vecka kvar tills studenten. EN vecka hahaha fan alla mina inlägg kommer bestå utav att jag säger hur många dagar det är kvar och sen hur jag känner mej, hahaha herregud!
Idag efter skolan drog jag och mamma till Marieberg igen, eller rättare sagt Media mark, alltså det var sjuuukt mycket folk. Dom hade parkerat i diket, på vägen och överallt haha trodde aldrig vi skulle komma ut därifrån. Och där inne var folk som galna, man hörde larmet gå så någon tog väl ngt utan att betala hahaha puckon det finns! Träffade Judith där också och hon var snäll och gav mej en glass, wiiiie haha men vi kom inte ens därifrån med vad vi skulle ha, man hittade inget eftersom det var så himla mycket folk.
Men nu är jag iaf hemma, ska sätta mej och läsa igenom lite sen göra klart en hemliiis (a) thihihiihiiiii åhh så busig jag är, tralalaaaaaa :D
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Baby you can do no wrong
My money is yours
Give you little more because I love ya,
love ya
With me, boy, is where you belong
Just stay right here
I promise my dear I'll put nothin above ya
above ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0