when you can't see me, I’m still there in the sky

haha blev typ ett sådär snabbt inlägg igår om att Tyskland vann :) Inte för att jag tyckte det var de bästa bidraget, men ändå tyskland är alltid tyskland och jag kommer alltid älska det landet oavsett :D Egentligen ville jag att Turkiet eller Danmark kanske skulle vinna, eller jag vet inte. Haha nu är det iaf över och då får man åka till Tyskland nästa år :D WIIIE!
Idag är det morsdag , trala jag drog upp vid halv åtta för att mata hästarna sen gav jag mamma preseeent :D haha Micke är ju inte hemma alls idag, han struntar helt enkelt i mammssii :) hehe ne men han kunde väl inte elr något ;p Har annars bara städat hela dagen, longerat polkagrisen och sen solat. Jätte fint väder idag och man vill bara vara uteeeeee! :D
Nu är det inte mycket kvar!!! En lektion imorn, Krampen på tisdag, en lektion på onsdag ledig torsdag! SEN FREDAAAG :D WOHOOO!!!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0