You better hope

JAG TAR STUDENTEN OM 25 DAGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
helt galet, alltså tänk va tiden har gått fort, fan känns som det var igår då jag tog mina första steg in i D11 och kollade runt omkring mej på alla nya ansikten. Det är ganska sjukt om man tänker efter, jag skulle aldrig kunna tänka mej tre bättre år. Dom har varit helt underbart bäst, fått lära känna så himla bra människor. ÅHH vad bäst ni är!
Men vadå, är allt över nu? Bara över en dag sådär...? Det kommer kännas så tomt att jag inte vet var jag ska vägen, men samtidigt så himla skönt. Jävla dubbla känslor!
Aja har massa skolarbeten innan allt är över så ska man kan inte pusta ut än om trodde det. Hoppas dessutom på att få gips, alltså på mina fingrar som jag krossade förra veckan, det gör så sjukt ont och jag blir bara tokig på det, så kan lika gärna få gips och så får det läka ordentligt :) Blir ju en ganska fin utsmyckning till studenten -.- herregud...
Ne nu ska jag åka in i mina egna lilla värld och skriva klart psykologitentan, det behöver jag verkligen. HEJJA!!!

pusssssss

Kommentarer
Postat av: Amanda

HEJJA HEJJA HEJJA! bara att köra på mary! <3

2010-05-11 @ 20:13:04
URL: http://amandasplejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0