you feeeeel the sameeee

HERRREGUUUD INTE BRA MARIA INTE BRA INTE BRA!!!! 
hahahaha jag har överskottsengergi så det skriker om det, vart ifrån ? hahaha inte bra någonstans jag vet inte vad jag ska göra nu, jag vet inte heller vad jag har på mej haha för jag typ tog två skilda strumpor på mej, korta svarta shorts och sen bh ? och står och dansar framför spegeln och sjunger högt? HAHAHAHAHA jag är nog inte frisk , sen typ är jag asss taggad på religion provet, har läst allt om islam 3!!!!! gånger bara idag, hehe och provet är på fredag. hhihi maria goes pluggis den sista vecka , super maria, äntligen har du förståt! hahaha

wiohoohohohohoho funderar på att dra till tyskland? NU, hehe tittar på flyg och det ser ganska billigt och om jag snart får mer pengar så klarar jag mej någon dag där nere, blir toppen vafan helt själv i berlin, jag och masssaaaa tyskar! hahahaha
hahaha å kolla min säng den är mjuk , väldigt mjuk sådär underbart mjuk men hehe typ ibland hård. men det beror väl på innehållet! HAHAHAHA 

WOHOHOHOHOHO YOU GOT A SECRET WOHOOOOOO hahahaha åhh 
jag ska nog tagga studenten nu och börja dricka haha, typ full tre veckor fram till min underbara dag, vad sägeru om det maryyyyyyyyyyyyy , graajjtt tror jag vava!!! 

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAG HAR NOG GLÖMT ALLT MED VAD SOM HETER SMÄRTA!!!!!! COOOOOOOOL ÄR JAG!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0